zondag 22 december 2013

Kerstfreubel

Het is al weer veel te lang geleden dat ik hier was, te erg eigenlijk haha.Het is inmiddels weer freubeltijd all over dus ongetwijfeld komt er weer meer op mijn blog.

Op Facebook is er een groep genaamd Jong, hip en creatief (echt een leuke groep met meiden), in die groep kwam het idee of we niet een soort kerstswap konden doen. Je trekt een zogenaamd lootje en dan maak je voor die persoon een kerstfreubel.

De tijd van kerst doet mij altijd genieten. Zo knus en gezellig al die lampjes en gezelligheid dus koos ik er voor een swap te maken met lichtjes erin (en oh heerlijk van die geurkaasjes).



Van een cardstock een doosje gemaakt waar de lichtjes in konden en de buitenzijde versiert met papier van Magnolia afgewerkt met een gouden lint.

De kerstboom van mdf heb ik met het zelfde papier van Magnolia beplakt als dat er op het doosje zit. Eenmaal beplakt heb ik hem op de voorzijde van de klaart geplakt in combi met de Noor grass border. De rand van de kaart heb ik geponst met een pons van Martha Stewart.



Aan de binnenzijde van de kaart heb ik het vierkante frame van Joy Crafts geplakt met daarop een schattige kerststempel van Magnolia die ik heb gekleurd met mijn derwent potloden.

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan meis!! Nu op naar de valentijn freubel... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je willemijn. Het is zo heerlijk weer bezig te zijn, merk dan pas dat ik het heb gemist. Nu nog wat minder zekerheid ;)
    Heb nu al zo'n zin in die Valentijn freubel, benieuwd wie de gelukkig word ;)

    BeantwoordenVerwijderen