woensdag 3 april 2013

Mijn eerste Boekkaart

Inmiddels ben ik klaar met mijn eerste freubel projectje. Ik heb deze gemaakt voor mijn lieve vriendinnetje Frederika.

Tijdens mijn speurtocht op Pinterest kwam ik de zogenaamde bookcards tegen. Nou echt te leuk. Ik heb gelijk de lat hoog gelegd maar ik moet zeggen dat ik zeker niet ontevreden ben. De stempel van Magnolia is gekleurd met de Derwent Coloursoft potloden.





Een tutorial over hoe je de binnenkant van de bookcard maakt vond ik via de blog van delightfullycrazytoo. Hier staat duidelijk en simpel verteld hoe je hem moet vouwen en vervolgens in elkaar plakt.

Liefs Linda

2 opmerkingen:

  1. Zeer goed geslaagd lieve Lin!Hij is echt super gaaf geworden en ik ben er echt blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Magnolia is leu-euk meis!! Leuk gedaan zo joh!! Kan me goed voorstellen dat Fre daar errug blij mee is:) ga zo door... X

    BeantwoordenVerwijderen