woensdag 1 mei 2013

Verjaardagskaart met een koninklijk tintje

Voor de laatste keer was het Koninginnedag, een bijzondere dag want gisteren kreeg Nederland een koning. Behalve voor Bea was het ook een verjaardag voor vele anderen waaronder voor Iris, een lieve vriendin. Voor haar heb ik deze kaart in oranje stijl gemaakt.


Het stempeltje van Magnolia komt uit de " You're So Special 2011" collectie en deze is gekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden.
De swirl is de craftable LR0249 van Marianne design. Voor de boven- en onderzijde van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de Martha Stewart Deep Edge Punch (Blossom Eyelet).





De envelop  is gemaakt met wit en rood cardstock papier. Het oranje gedeelte is net als de kaart gemaakt met de Martha Stewart Deep Edge Punch. De groene swirls zijn afkomstig van Sissix.


Ik hoop dat jullie allemaal een hele mooie kroningsdag hebben gehad.
Het weer was prachtig en is het geen prachtstel onze wimlex en maxima.
Een koningspaar om trots op te zijn.
 
Groetjes Linda


4 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke kaart! echt een super leuke hollandse verjaardagskaart, super leuk om te ontvangen als je jarig bent op zo'n speciale dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk meis!! Magnolia is en blijft leu-euk he!! Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt onwijs leuk geworden meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Magnolia blijft super inderdaad willemijn, mijn vingers popelen tegenwoordig haha ;-)
    Meiden dikke knuf en dank jullie voor de lieve reacties xxx

    BeantwoordenVerwijderen