maandag 10 juni 2013

Deurhanger

Onlangs was ik bij Hobbyvision in Rijssen om een bestelling op te halen en tja de shop bezoeken betekend betreden op eigen risico want sjees wat word je daar hebberig! Mijn dochter zag een MDF deurhanger van Let`s Get Bizzee en vroeg of ik deze voor haar wilde maken dus gelijk mijn eerste pimp actie haha. Onweerstaanbaar als je kleine meid het lief aan je vraagt dus tuurlijk wil ik dat.

Allereerst heb ik papier van Maja Design gebruikt om de deurhanger mee te beplakken. Er werd gekozen voor de kleuren paars en roze (hoe kon het ook anders). Net als der mama is Anouk dol op de stempels van Magnolia en ik heb deze bevestigd op de vierkante stans van Joy! (6002-0147) gemaakt van witte cardstock.


Vervolgens bloemen stansjes van Marianne design op de deurhanger geplakt met tot slot kleurige roze/paarse roosjes om de stempel heen.


Voor een eerste keer zeker leuk geslaagd, nog niet helemaal zoals ik zelf graag wilde. Anouk was er in ieder geval super blij mee.  In de toekomst ga ik dit soort dingen vast en zeker vaker uitproberen, het was erg leuk om te doen. Ik hoop dat jullie hem ook geslaagd vinden.

1 opmerking: