woensdag 15 mei 2013

Boekenlegger

Het was de laatste twee weken prachtig mooi weer in Nederland dus tijd om met een boek heerlijk in de tuin te vertoeven. Terwijl ik de verschillende blogs afstruinde (heerlijk dat bloghoppen) kwam ik een challenge tegen op de blog van Duymelot. De uitdaging is om een boekenlegger te maken en hoe toepasselijk.

Alles is nog erg nieuw zoals het stansen en stempelen maar ik wilde toch de uitdaging aan gaan en zo had ik gelijk een leuk presentje voor een snailvriendinnetje, een boekenlegger komt immers altijd wel van pas, al zou je hem voor je favoriete magazine gebruiken haha.

Ik heb gekozen om niet een standaard boekenlegger te maken maar 1 die je op de hoek van je bladzijde schuift.


Uiteraard heb ik een stempel van magnolia gebruikt en gekleurd met de Derwent Colorsoft potloden.


Voor de achtergrond heb ik een rode cardstock gebruikt samen met gestreept papier (sorry weet even geen merk meer). Voor de zijkant van de rode cardstock heb ik de Deep Edge Punch (Blossom Eyelet) van Martha Stewart gebruikt. Het gras is van Noor design,  de Vintage Flourishes - Grass border. Tot slot heb ik een stukje vintage lace er tussen geplakt.





 Tijd om dit bericht te sluiten en mijn boek in te duiken haha.
Tot de volgende keer, lfs Linda


5 opmerkingen:

  1. Hij is echt mega leuk geworden meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Linda, wat een prachtige boekenlegger meis! Bedankt voor je deelname aan de challenge Duymelot Design Team en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thnx meiden xx, doet goed de commentaren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie boekenlegger Linda, maar was deze niet voor een vriendinnetje en nu zit hij tussen jouw eigen boek???

    Dat wordt nog een boekenlegger maken dan,

    leuk en gezellig dat je meedoet met de challenge van Duymelot en succes,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen